Project

  • Project BAM-huis Breda
  • Opgeleverd 2018
  • Diensten - Oude meubilair ingeruild
    - Meubelmanagement
    - Jaarlijks onderhoud producten
  • Locatie Breda
  • Meubilair Duo werkplekken
    Akoestische tussenwanden
    NPR Bureaustoelen
    Akoestische kasten
    Vergadermeubilair
    Kabelmanagment

BAM Huis Breda
Desko leverde 220 werkplekken en 220 NPR bureaustoelen voor de zogenoemde ‘medewerkerszone’. 110 prachtige nieuwe zit/sta Duo werkplekken voorzien van akoestische tussenwanden voor het dempen van het geluid. Deze werkplekken zijn alle voorzien van een uitgebreid kabelmanagement, waardoor switchen van bureau geen probleem is (Plug & Play) en het geheel een opgeruimde uitstraling geeft. De 50 akoestische schuifdeurkasten geven een opgeruimd en rustig effect met een goede akoestiek in deze zone. Voor in de mix-zone leverde Desko 120 vergaderplaatsen.

De oude kantinetafels die we retour namen in Breda zijn inmiddels weer voorzien van nieuwe bladen en de oude bladen heeft Desko hergebruikt voor panelen van werkplekken bij een andere klant.

De start van dit meerjarenplan begon met het terugnemen van 6500 gebruikte werkplekken die niet meer voldeden aan de eisen van Het Nieuwe Werken, denk o.a. aan zit/sta bureaus.

Visie van A en E architecten
BAM is momenteel bezig om haar organisatie van op zichzelf staande dochterondernemingen samen te voegen en onder te brengen in verzamelgebouwen waar

verschillende BAM bedrijven gezamenlijk hun huisvesting georganiseerd hebben. Het aantal vestigingen van BAM wordt daardoor gereduceerd en er ontstaat meer synergie tussen de verschillende werkmaatschappijen. Deze verzamelgebouwen worden BAM-huizen genoemd. Deze BAM-huizen krijgen een uniforme uitstraling en gestreefd wordt naar maximale invoering van ‘Het Slimme Werken’. Dat betekent dat wordt ingezet op persoonsgebonden werkplekken.

Door een diversiteit aan werkplekken en ontmoetingsplekken te bieden worden de medewerkers uitgenodigd meer door het pand te bewegen. Dit komt de communicatie ten goede. Het kantoor is onderverdeeld in twee hoofdzones. De mix-zone en de medewerkerszone. In de mix-zone bevinden zich het eet/werk café, restaurant en de vergaderruimten. En in de medewerkerszone bevinden zich de werkplekken.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Wil je sommige cookies niet toestaan, wijzig dan je cookie instellingen. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.