Mijn winkelwagen

Klantenservice

Heb je een vraag over een product in ons assortiment of wil je meer weten over een van de diensten van Desko Kantoormeubelen? Op de pagina Veelgestelde vragen vind je antwoorden op enkele vragen die ons regelmatig worden gesteld. Staat een antwoord op jouw vraag er niet tussen? Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 020 480 1020  of een e-mail sturen naar info@desko.nl. We zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar.

Desko Keurmerk 2021

Ons gebruikte kantoormeubilair wordt goed gecontroleerd. Voordat een meubel een Desko keurmerk krijgt  dient het grondig gereinigd te zijn, compleet te zijn (inclusief sleutels en legborden) en goed werkende onderdelen en mechanieken te hebben. Het zitmeubilair wordt extra gecontroleerd op de bekleding, schuim in zit- en rugkussens, goed rollende wielen, de gaslift en de degelijkheid van de onderstellen. De kantoormeubelen worden pas verkocht als ze voorzien zijn van een Desko keurmerk en goed werkend zijn.

Garantietermijn

Wij hebben vertrouwen in onze producten en staan voor de kwaliteit hiervan. Daarom geven wij de volgende standaardgarantie:

  • Nieuw meubilair: 60 maanden 
  • Refurbished: 6 maanden
  • Tweedehands: 6 maanden

Mocht er binnen de garantieperiode een technisch mankement ontstaan, zijn wij je graag van dienst door middel van reparatie of vervanging.

Garantieprocedure

Al onze gebruikte kantoormeubelen worden zorgvuldig op kwaliteit en functionaliteit gecontroleerd aan de hand van onze kwaliteitseisen. Zo weten we zeker dat je bij ons kwalitatief kantoormeubilair koopt waardoor je ook in de toekomst zonder zorgen van je meubilair kunt genieten. Wij bieden 6 maanden garantie op al het gebruikte meubilair, op nieuw meubilair is dat 5 jaar.

Omschrijving garantie: Onder garantie valt het meubilair dat defect is geraakt waardoor het niet meer naar behoren functioneert. Indien de gebruiker onjuist gebruik heeft gemaakt van het product, dan vervalt de garantie.

Terugvallen op garantie? Neem dan contact op met één van onze medewerkers op telefoonnummer 020-4801020 of stuur een e-mail naar reclamatie@desko.nl . Je kan ook live met ons chatten op onze website, rechts onderaan de pagina.

Nabestelgarantie

Je hebt één en dezelfde lijn kantoormeubelen of je bent erg gehecht aan je bureau, kast of bureaustoel. Het meubel of onderdeel gaat stuk en nu blijkt dat dit kantoormeubel niet meer na te bestellen is. Ontzettend vervelend! Dit begrijpen wij erg goed en daarom bieden wij de Nabestelgarantie. Deze garantie biedt je de zekerheid dat 5 jaar na aankoop, de meubels en onderdelen te bestellen blijven. Dit geldt dus ook voor reserveonderdelen en verbruiksgoederen.

Herroepingsrecht en retourproces

Mocht je om welke reden niet tevreden zijn over een bij ons gekocht product, dan kan je binnen 14 werkdagen na levering het product -indien mogelijk in originele verpakking en in originele staat - naar ons retourneren. Na ontvangst en goedkeuring krijg je hierover bericht. Het betaalde bedrag zal retour geboekt worden, mits 100% in nieuwstaat. Echter de gemaakte verzendkosten voor de retourzending blijven wel voor eigen rekening. De retourzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dien je het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd). Neem wel eerst contact met ons op.

Je kunt ons bereiken via info@desko.nl. Vermeld hierbij wel duidelijk het ordernummer of factuurnummer. Een aantal artikelen kan je helaas niet ruilen. Hieronder vallen op maat gemaakte artikelen. Desko kantoormeubelen behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds gebruikt of beschadigd is.

Retourneren gaat eenvoudig en makkelijk. Verpak te allen tijde je bestelling zeer goed om beschadigingen te voorkomen. Vervolgens stuur je het pakket naar: Desko Kantoormeubelen o.v.v. retour + bestelnummer naar Herwijk 12, 1046 BC Amsterdam.

Je kunt voor retourzendingen gebruikmaken van ons retourformulier

Voor vragen over reclamaties en retourneren  kun je direct contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 020 480 1020  of door een e-mail te sturen naar reclamaties@desko.nl. 

Bestellen in onze showroom

Wij kunnen ons goed voorstellen dat het prettig is om eerst eens te kijken naar de verschillende mogelijkheden en soorten kantoormeubilair. Daarvoor ben je  van harte welkom in onze showroom te Amsterdam . Op onze contactpagina vind je ons adres en de openingstijden. Onze showroom in Amsterdam is gecombineerd met ons magazijn, zodat wij je in de meeste gevallen ook direct kunnen uitleveren in geval je de producten direct wenst mee te nemen. Uiteraard kunnen wij ook te allen tijde een vrijblijvende offerte voor je opstellen die je rustig mee naar huis kunt nemen zodat je deze op je gemak kunt doorlezen. Wij maken graag persoonlijk kennis met je om in je wensen en behoeften te kunnen voorzien.

Online een bestelling plaatsen

Het plaatsen van een online bestelling wijzigt zich vanzelf. Wil je meer informatie of heb je vragen over je bestelling, gebruik van het winkelmandje of producten vergelijken? Neem dan contact op met één van onze medewerkers op telefoonnummer  020 480 1020 of stuur een e-mail naar info@desko.nl. Je kan ook live met ons chatten op onze website, rechts onderaan de pagina vind je de chatfunctie.

Bestelling wijzigen 

Je hebt een bestelling geplaatst en wilt deze wijzigen. Wij adviseren je zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen via 020-4801020. Je kan ook een verzoek achterlaten via planning@desko.nl of via de chat, dan bellen wij je zo snel mogelijk terug! 

Bestelling annuleren 

Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan adviseren wij je om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen via 020 480 1020. Ook kan je een email sturen naar info@desko.nl of de annulering doorgeven via onze chat. Let op: voor een annulering van een bestelling kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Bestelling afhalen

Je kan je bestelling bij ons in Amsterdam afhalen. Indien je hiervoor kiest worden er natuurlijk geen transportkosten in rekening gebracht.

Amsterdam
Herwijk 12
1046 BC Amsterdam

Neem voordat je de bestelling ophaalt even contact met ons op. Op onze contactpagina vind je onze contactgegevens.

Onze betaalcondities zijn mede afhankelijk van de gemaakte afspraken en worden altijd in de offerte opgenomen, evenals de condities en bijzondere voorwaarden van jouw order.

Vooruit betalen

Je kan vooruitbetalen door middel van gewone  bank/giro overboeking. Je betaling dient dan vóór 12:00 uur op de werkdag voorafgaand aan de levering op onze bankrekening te zijn bijgeschreven. Onze rekeningnummer is: NL96RABO0363396411

In geval van spoedzendingen is vooruitbetalen vereist. 

Betalen met iDeal

Heb je toegang tot internetbankieren bij Postbank, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank of Fortis? Dan kan je zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste manier van betalen op internet.

Pinnen bij aflevering of afhalen

Indien je bestelling naar je gebracht wordt kan je achteraf of vooraf betalen. 

Contant betalen

Je kan bij ons in de showroom alleen pinnen. Met oog op de veiligheid van onze chauffeurs kunnen wij helaas geen contant geld meer accepteren bij aflevering van de bestelling.

Achteraf betalen

Je kunt bij Desko Kantoormeubelen op verschillende manieren achteraf betalen:

  • Betalen met Klarna
    Met de diensten van Klarna kan je zonder bijkomende kosten achteraf betalen. Dit kan tot 14 of 30 dagen nadat de bestelling gedaan is.
  • Betalen met Paypal
    Bij Desko kan je ook met PayPal betalen. Indien je hiervoor kiest, word je na het bestellen direct doorverwezen naar de site van PayPal.

Met factuur betalen

Geregistreerde bedrijven kunnen bij Desko op factuur betalen. Hiervoor moet je aanvullend op de ordergegevens het nummer noteren waarmee je bent ingeschreven in het handelsregister van de Kamers van Koophandel. Aan de hand hiervan vragen wij een kredietrapport op. Op basis van deze gegevens geeft onze financiële afdeling wel of geen akkoord voor een betaling op factuur.

Online betalen met creditcard

Bij een aankoop voer je jouw creditcard-gegevens in en bevestigt de aankoop. Daarna vraagt Desko om autorisatie.

Tweedehands en refurbished  meubels zijn vrijwel altijd direct leverbaar. Afhankelijk van onze logistieke planning en het afleveradres, wordt je bestelling binnen 1 tot 5 werkdagen bezorgd.

De levertijd van nieuw kantoormeubilair kan variëren. Wij hebben een grote voorraad nieuwe kantoormeubelen, maar indien het product niet op voorraad is kunnen wij het voor je bestellen. De levertijd varieert van enkele dagen tot maximaal 6-7 weken.

Wil je nieuw meubilair bestellen maar kan je niet (maximaal) 4-8 weken wachten? Dat is voor ons geen probleem, wij kunnen tot de bestelling geleverd wordt tijdelijk meubilair leveren. Zo kan je comfortabel blijven werken tot je kantoormeubelen worden geleverd en gemonteerd.

Indien je een keuze hebt kunnen maken in onze webshop, krijgt je van ons een bevestiging per mail en bellen we je vaak persoonlijk nog even op om te kunnen overleggen over de uitlevering van de bestelling mocht dat nodig zijn. Deze kun je op afspraak afhalen of laten bezorgen op een door jou aangegeven dag(deel). Je kunt via onze website per e-mail of telefonisch jouw bestelling aan ons doorgeven.

Levertijden nieuwe kantoormeubelen

De levertijden van nieuwe kantoormeubelen kunnen variëren. Wij hebben een grote voorraad nieuwe kantoormeubels. Indien het niet op voorraad is, bestellen wij dit voor je. De levertijd varieert van enkele dagen tot maximaal 8 weken.

Wil je wel nieuw kantoormeubilair bestellen maar kan je niet 6 tot 8 weken wachten? Geen probleem wij kunnen, tot de bestelling geleverd wordt, vervangend meubilair leveren. Zo kan je comfortabel blijven werken tot de kantoormeubels geleverd en gemonteerd zijn.

Levertijden nieuwe kantoormeubelen

Gebruikte meubels hebben wij op voorraad. Dit betekent dat je gebruikte meubelen direct kunt meenemen, ophalen of laten bezorgen door onze eigen bezorgservice. De levertijd op gebruikte producten is tussen de 1-5 werkdagen . Als je het meubilair op verzoek toch sneller geleverd wilt hebben kan dat in overleg.

Minimale bestelhoeveelheid en administratiekosten

Wij kennen geen 'minimale bestelhoeveelheid'. Helaas moeten wij bij orders onder de  €100,- administratiekosten van €12,00 rekenen. In deze kosten zitten uiteraard ook de bezorgkosten en de afhandelingskosten.

Eigen transportdienst

Al onze leveringen geschieden vanuit Amsterdam (centraal magazijn) middels onze eigen mensen en onze eigen transportdienst door geheel Nederland. Door deze formule is ons service- en leveringstraject dan ook zeer kort. Indien er is gekozen voor aflevering van de producten op de werkplek, worden er inhuiskosten in rekening gebracht. Indien er niet voor deze optie wordt gekozen, worden de producten tot de voordeur geleverd. De inhuiskosten variëren per product. Wil je jouw bestelling afhalen? Dat kan bij onze showroom in Amsterdam.

Levering in België en Duitsland

Wij leveren ook in België en Duitsland. Met uitzondering van de Waddeneilanden en het buitenland worden alle leveringen binnen Nederland gratis geleverd. Reden hiervoor is dat de kosten voor levering naar voornoemde gebieden sterk kunnen variëren. Wij vragen je even contact met ons op te nemen via 020-4801020 of via info@desko.nl zodat wij de exacte transportkosten naar de Waddeneilanden en buitenland voor je kunnen berekenen.

Je bestelling kan je laten bezorgen op het thuisadres of op kantoor. Wij berekenen  geen transportkosten voor bezorgingen boven een orderwaarde van €100,-  binnen Nederland! (m.u.v. Waddeneilanden) De producten worden standaard op de begane grond afgeleverd, maar kunnen in overleg ook worden geplaatst op verdieping. Hiervoor kunnen wij een meerprijs rekenen.

Bureaus worden standaard gedemonteerd geleverd, maar kunnen in overleg ter plaatse gemonteerd worden. Als je niet voor gemonteerd kiest, dan dien je ze zelf in elkaar te zetten. Wil je gebruik maken van Desko gecertificeerd montage personeel? Wij monteren de kantoormeubelen tegen een meerprijs bij jou op locatie. We zullen vooraf en in de offerte aangeven wat de montagekosten bedragen.

Wil je meer informatie over bezorgen en monteren? Neem dan contact op met één van onze medewerkers op telefoonnummer 020 480 1020 of stuur een e-mail naar info@desko.nl.  Je kan ook live met ons chatten op onze website, rechts onderaan de homepage van de website.

Prijzen op onze website

Alle prijzen vermeld bij de producten op de website zijn:
 - standaard Exclusief 21% BTW.
 - Inclusief transport en het afvoeren van het verpakkingsmateriaal.

Downloads op productpagina’s 

Op de productpagina's zijn bij een groot aantal producten downloads en video's bijgesloten. Dit geldt niet voor alle producten, maar wel voor de meeste. Deze downloads en video's zijn bestanden met extra informatie over het product. Dit varieert van kleurenkaarten en testrapporten met gebruiksaanwijzingen en product flyers etc. De video's geven een duidelijk beeld van het product door de 360° weergave.

Heb je ondanks deze extra informatie toch nog vragen over de producten? Neem dan contact op met één van onze medewerkers, telefonisch op 020 480 1020, per e-mail naar info@desko.nl of via onze live chat rechts onderin op onze website.

Voorraadstatus

Bij de producten in de webshop wordt de voorraad aangegeven. Alle producten die wij op voorraad hebben kunnen direct worden afgehaald óf op afgesproken dag en tijdstip worden gebracht. Indien er geen voorraad bij staat kunnen wij het product bestellen. De levertijd is afhankelijk van het product en verschilt van een paar dagen tot 12 weken.

Wil je meer informatie over onze voorraad? Neem dan contact op met één van onze medewerkers op telefoonnummer 020 480 1020 of stuur een e-mail naar info@desko.nl. Je kan ook live met ons chatten op onze website, rechts onderaan de pagina.

Product niet gevonden?

Omdat wij beschikken over een assortiment van meer dan 100 verschillende merken, kunnen wij slechts een deel van ons assortiment op de website kwijt.  Zoek je een bepaald product, merk of kleur die je niet op de website kan vinden? Neem dan contact met één van onze medewerkers op telefoonnummer 020 480 1020 of stuur een e-mail naar info@desko.nl. Je kan ook live met ons chatten op onze website, rechts onderaan de pagina. We hebben in het verleden vaak klanten alsnog kunnen helpen aan producten die niet op de website stonden, maar wel in ons magazijn staan of bestelbaar zijn.

Merken

Desko werkt met verschillende kwaliteitsmerken zoals Vepa, Ahrend, VDL en Vitra. Op onze merkenpagina vind je een uitgebreid overzicht van alle merken. 

Losse onderdelen

Heb je een bureaustoel, kast, bureautafel of een ander kantoormeubel bij ons gekocht, maar mis je een onderdeel of moet er iets vervangen worden? De meeste onderdelen van onze kantoormeubelen verkopen wij ook los. je zult de onderdelen niet in de webshop treffen, echter kunnen deze wel voor je besteld worden of uit voorraad geleverd worden. Stuur daarom een  e-mail naar info@desko.nl met daarin beschreven welk en hoeveel onderdelen je graag wilt bestellen. Voor de volledigheid verzoeken wij je een foto mee te sturen. Je krijgt binnen één werkdag een reactie of het product los te bestellen is, voor welke prijs en wat de levertijd is.

Ben je er nog niet uit? Perfecte stoel selecteren lastige keuze? Desko biedt de mogelijkheid om bij geselecteerde nieuwe modellen een proefstoel aan te vragen! Je kan gedurende twee weken de stoel uitgebreid testen en ervaren of de stoel aan je verwachtingen voldoet.

Regels voor proefstoelen

  • Proefstoelen kunnen worden aangevraagd bij aanschaf vanaf 6 stoelen.
  • Er wordt een afspraak door onze collega’s van de planning gemaakt. Binnen twee weken na levering zal onze eigen bezorgdienst de stoel komen ophalen. Onze afdeling verkoop neemt hierna contact met je op.

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Je vindt hier meer informatie over op onze contactpagina.

Telefonisch

Bel naar 020 480 1020  en je kan direct je vragen stellen aan één van onze medewerkers.

Via onze Chat

Op de website, rechtsonder in de hoek, vind je onze chat. Hier kan je live chatten met een van onze medewerkers.  Je kunt alles vragen, van product informatie tot openingstijden van de showroom en overige vragen.

E-mail

Heb je een algemene vraag, of een vraag over je aankoop?  
Mail dan naar info@desko.nl

Heb je vragen over je betaling?    
Mail dan naar administratie@desko.nl

Per post

Desko Kantoormeubelen
Herwijk 12
1046 BC Amsterdam

Showroom openingstijden

Desko Kantoormeubelen
Herwijk 12
1046 BC Amsterdam
ma t/m vr 8:30 - 17:00 uur

Bedrijfsinformatie

Algemene bedrijfsgegevens

Post- en bezoekadres:
Desko Kantoormeubelen
Herwijk 12
1046 BC Amsterdam

Bank en KvK gegevens:

IBAN : NL96 RABO 0363396411
KVK: 34232149
BTW Nummer: NL8146.94.081.B01

Routebeschrijving

Plan je route via Google Maps hier.

Algemene voorwaarden

Als je bij Desko kantoormeubelen een bestelling plaatst, ga je akkoord met de leverings- en betalingsvoorwaarden van Desko Kantoormeubelen. Desko Kantoormeubelen heeft het recht haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.

Klik hier om onze algemene voorwaarden te downloaden in PDF

Beveiligde verbinding

Tijdens het plaatsen van een bestelling worden je gegevens versleuteld en via een beveiligde verbinding naar ons verzonden. Je kan de beveiligde verbinding herkennen aan het slotje rechtsonder in de browser, of aan de groene adresbalk bovenaan het scherm. Zo bieden wij je maximale veiligheid en is fraude of diefstal van gegevens uitgesloten.

Privacy Policy

Bij ons zijn jouw persoonlijke gegevens gegarandeerd veilig!
Dit is een privacyverklaring van Desko. Gebruikers kunnen zich hier informeren over welke gegevens Desko van klanten inwint en voor welke doeleinden die worden gebruikt.
 
Wij weten hoe belangrijk een zorgvuldige behandeling van jouw persoonlijke gegevens is. Omdat privacy bij Desko een hoge prioriteit heeft houden wij ons bij het inwinnen, verwerken en gebruiken van persoonlijke gegevens strikt aan de betreffende wettelijke bepalingen.
 
De gegevens die voor de afwikkeling van transacties noodzakelijk zijn worden opgeslagen. En voor zover nodig voor de afwikkeling van bestellingen, aan onze leveranciers doorgegeven. Voor de kredietwaardigheid toetsing geven wij persoonlijke gegevens door aan Craydon. Verder worden adres- en bestelgegevens voor eigen marketingdoeleinden ingewonnen en verwerkt.
 
Op onze website worden met behulp van een trackingtool gegevens ingewonnen en opgeslagen voor marketing- en optimaliseringdoeleinden. Zonder je uitdrukkelijke toestemming zullen wij de trackingtools niet gebruiken om ongemerkt persoonlijke gegevens over je te verzamelen, deze gegevens aan derden en marketingplatforms over te dragen, of ze met jouw persoonlijke gegevens (naam, adres enz.) te verbinden.

Welke gegevens slaat Desko bij een bezoek aan de website op?

Als je onze website bezoekt, bewaren wij uitsluitend de volgende technische gegevens:
 - Klikreeksen
 - Http protocol elementen
 - Zoekbegrippen

Je gegevens helpen ons om de winkelervaring bij Desko individueel vorm te geven en voortdurend te verbeteren. Wij gebruiken de persoonlijke gegevens afzonderlijk voor het afhandelen van bestellingen, voor de levering van de goederen, voor het toetsen van kredietwaardigheid, voor de betalingsafwikkeling, om misbruik van onze website te voorkomen en om je over bestellingen, producten en diensten te informeren.
 
Wij gebruiken het door jou aangegeven telefoonnummer tevens voor promotionele doeleinden en om je over onze interessante aanbiedingen te informeren. Als je ons belt hebben wij via je telefoonnummer snel toegang tot jouw klantgegevens. Ook een e-mailadres kan door ons voor promotiedoeleinden worden gebruikt als de klant dit in het kader van de bestelling heeft aangegeven.
 
Met externe dienstverleners hebben wij afspraken gemaakt die voorzien dat zij het verkeer van bepaalde pagina’s van onze website in samenhang met promotieactiviteiten registreren. Dit wordt gedaan om rapporten over het aantal hits, de statistiek en/of ander surfgedrag op onze website te kunnen maken. Voor zover wij hiervoor toestemming hebben gegeven, gebruiken deze dienstverleners hiervoor cookies en/of andere technologieën voor het registreren van het aantal hits, om anoniem gemaakte statistieken over de bezoekers van onze website te kunnen maken. De hiervoor verzamelde gegevens zijn uitsluitend anoniem gemaakte gegevens, die slechts het aantal hits van bepaalde pagina’s van onze website bevatten.

Google Analytics

Via onze website wordt een cookie geplaatst door Google, als deel van de ‘Analytics’-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op.

De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Je IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar Google en opgeslagen op servers.

Nieuwsbrief

Wij bieden een nieuwsbrief waarmee wij je willen informeren over nieuws en interessante aanbiedingen over producten en diensten die voor jou relevant kunnen zijn. Je e-mailadres wordt alleen met jouw expliciete toestemming toegevoegd aan de lijst van abonnees. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee je jezelf hiervoor kunt afmelden. Je e-mailadres wordt uitsluitend door Desko gebruikt, of pas na jouw voorafgaande toestemming aan derden ter beschikking gesteld.

Cookies

Cookies zijn kleine tekstbestanden die door een pagina van de website op de computer van de bezoeker worden geplaatst. Desko gebruikt cookies om de functionaliteit van bepaalde pagina's van de website te optimaliseren. Tevens worden de cookies gebruikt om je instellingen en voorkeuren te onthouden, waardoor wij je bij een volgend bezoek nog beter van dienst kunnen zijn, o.a.:

Functionele cookies
Desko plaatst in de eerste plaats zelf functionele cookies. Deze cookies zijn noodzakelijk om de door jou gewenste dienst te kunnen leveren. Zo zorgen functionele cookies er bijvoorbeeld voor dat je na het inloggen op de website niet op elke pagina opnieuw hoeft in te loggen en onthouden deze functionele cookies de op de website ingevulde formulieren.

 Sessie cookies
Naast functionele cookies plaatst Desko cookies die slechts een beperkte tijd op je computer worden opgeslagen. Zodra je de webbrowser sluit, worden deze cookies automatisch verwijderd. Deze zogenaamde sessie cookies worden gebruikt om je internetgedrag op de website tijdens een bepaald bezoek in kaart te brengen. Desko kan met behulp van deze gegevens de website aanpassen aan de behoeftes van de bezoekers.

Permanente cookies
Ook plaatst Desko cookies die voor een langere periode op je computer blijven staan. Aan de hand van deze zogenaamde permanente cookies wordt je computer bij een volgend bezoek aan de website herkent. Deze cookies bieden ons de mogelijkheid om je de website te tonen die specifiek aan jouw voorkeuren is aangepast. Doordat je voorkeuren reeds zijn ingesteld, bespaar je bij een nieuw bezoek aan de website tijd, en is het gebruik daarvan aangenamer.

Cookies kan je te allen tijde van je computer verwijderen door je browser zo in te stellen dat deze geen cookies accepteert en/of door in je browser alle reeds geplaatste cookies te verwijderen. Ook bestaat de mogelijkheid om de browser zo in te stellen dat deze het gebruik van cookies (niet) toestaat of gedeeltelijk toestaat. Hiermee dien je er rekening mee te houden dat het verwijderen van cookies tot gevolg kan hebben dat bepaalde onderdelen van de website niet of niet goed meer werken.

Inzage, correctie, wijziging van je gegevens

Op schriftelijk verzoek heb je de mogelijkheid je persoonlijke gegevens in te zien. Indien het door ons verstrekte overzicht onjuistheden bevat, kan je ons schriftelijk verzoeken de gegevens te wijzigen of te laten verwijderen. Daarnaast kan je ons schriftelijk op de hoogte stellen indien je niet benaderd wilt worden met informatie over onze producten en diensten door dit te melden op het volgende adres:

Desko Amsterdam
Herwijk 12
1046 BC Amsterdam 
Voor vragen over deze Privacy Policy kan je contact opnemen met Desko. Je kan onze contactgegevens terugvinden op de website.

Disclaimer

Wij behouden ons het recht voor deze Privacy Policy aan te passen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd.

Wat vind jij van Desko? Onze producten? Onze service? Of is er iets anders waar je een mening over hebt? Neem dan contact op met één van onze medewerkers op telefoonnummer 020-4801020 of stuur een e-mail naar info@desko.nl. Je kan ook live met ons chatten op onze website, rechts onderaan de pagina. We waarderen jouw mening en willen graag weten wat je van ons vindt. Je kan een review achterlaten op Trustpilot of Google

Klachten

Wij proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Mocht het toch niet naar verwachting zijn gegaan, of heb je een klacht, dan horen wij dit graag. Neem contact op met één van onze medewerkers op telefoonnummer 020-4801020 of stuur een e-mail naar info@desko.nl onder vermelding van ‘klacht’. Je kan ook live met ons chatten op onze website, rechts onderaan de pagina.

Contact met Desko