Winkelwagen
faq-header

Veelgestelde vragen


Heeft u vragen over het kopen van nieuwe, tweedehands of refurbished kantoormeubelen of wilt u meer informatie over projectinrichting door Desko? Neem voor al uw vragen gerust contact met ons op of lees hieronder de veelgestelde vragen.

Vragen die het meest gesteld zijn

Via onderstaande stappen plaats je een bestelling in de webshop van Desko.

  1. Klik op het product van jouw keuze en plaats het in de winkelwagen door op de groene button ‘In winkelwagen’ te klikken.
  2. Wil je direct betalen? Klik dan op ‘Bestellen’. Wanneer je op ‘Verder winkelen’ klikt, verschijnt het assortiment en kan je verder winkelen. Het door jou geselecteerde product blijft in je winkelwagen staan.
  3. Nadat je op ‘Afrekenen’ hebt geklikt, verschijnt er een inlogscherm. Log in of kies voor bestellen zonder account door op ‘Doorgaan met bestellen’ te klikken. Als je bestelt zonder account, vragen we je jouw adres- en contactgegevens in te vullen.
  4. Selecteer de door jou gewenste betaaloptie. Je kan kiezen tussen iDeal, MisterCash, Creditcard, PayPal, Klarna, bankoverschrijving, betalen op factuur en betalen bij levering.
  5. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik ten slotte op ‘Bestelling afronden’.3

Plaats je liever een bestelling bij ons in de winkel? Geen probleem! Onze showroom in Amsterdam is open op afspraak en voorzien van onze ervaren verkoopadviseurs, die je graag van advies voorzien.

Als de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we deze eventueel nog wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk met ons op contact via 020 480 1020

Via onze offertepagina vraag je gemakkelijk en snel een offerte aan. Je hebt hierbij de keuze tussen de volgende twee opties:

  1. Snelle offerteaanvraag: voor reguliere producten kan je een offerteaanvraag doen. Je vult je contactgegevens in, selecteert het product in onze webshop en licht je aanvraag eventueel kort toe. Invullen duurt ongeveer 60 seconden.
  2. Offerte stappenplan: voor gecompliceerdere projecten is er een iets langer traject. Aan de hand van zes korte vragen dien je een specifieke offerteaanvraag in. Het doorlopen van de stappen neemt ongeveer vijf minuten in beslag.

Binnen Nederland rekenen we geen extra kosten voor het leveren van bestellingen van meer dan € 100,-. Is jouw bestelling minder dan € 100,-? Dan betaal je een toeslag van € 14,50. Deze toeslag is verwerkt in je winkelwagen. 

Doordat we gebruikte en refurbished kantoormeubelen zelf op voorraad hebben, zijn deze producten meestal binnen een week leverbaar. Nieuwe kantoormeubelen moeten we meestal bestellen bij onze leveranciers. Houd bij het bestellen van nieuwe kantoormeubelen daarom rekening met een levertijd van één tot zes weken.

Tegen een meerprijs monteren we de kantoormeubelen voor je op locatie. Mocht je dit willen, moet je bij het toevoegen aan je winkelwagen de opties ‘inhuiskosten’ en ‘montagekosten’ aanvinken. Dit betekent dat we de meubels op de gewenste plek zetten, en gelijk volledig monteren. Indien je een offerte heeft aangevraagd, nemen we deze kosten mee in de aanvraag. Neem wanneer je een kleine bestelling bij ons plaatst, contact op over de extra kosten voor het monteren van het product via 020 480 1020. Mailen kan ook, stuur ons een bericht via info@desko.nl.

Natuurlijk! Je betaalt dan geen bezorgkosten. Let op, betalen is alleen mogelijk via directe overboeking op het rekeningnummer van Desko. In onderstaande tabel vind je de adresgegevens van onze showroom in Amsterdam. Neem wel altijd eerst contact op, en maak een afspraak, om teleurstelling te voorkomen.

Desko Kantoormeubelen Amsterdam
Herwijk 12
1046 BC Amsterdam
T: 020 480 1020
E: info@desko.nl

Op onze contactpagina vind je de actuele openingstijden van onze showroom.

Voor de kantoormeubelen van Desko gelden de volgende garantietermijnen:

  • Nieuw: 60 maanden
  • Gebruikt: 6 maanden

Gaat er iets stuk binnen de garantieperiode? Neem dan contact met ons op via 020 480 1020 of door een e-mail te sturen naar info@desko.nl.

Nadat je een product heeft ontvangen, heb je veertien dagen bedenktijd om het product te retourneren. Dit kan door het product af te leveren of op te laten halen door ons. Tot slot kan je het product ook opsturen. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Stel de klantenservice van Desko op de hoogte van de retourzending door te bellen naar 020 480 1020 of door een e-mail te sturen naar info@desko.nl.
  2. We vragen je een retourformulier in te vullen. Dit formulier kan je op onze website vinden.
  3. Verpak de producten, indien mogelijk, in de originele verpakking.
  4. Verstuur de artikelen via een pakketdienst naar een van onze vestigingen. Zelf langsbrengen mag natuurlijk ook.
  5. Wanneer we de artikelen ontvangen hebben, maken we het aankoopbedrag naar je over. Eventuele kosten voor het retourneren van de artikelen zijn voor je eigen rekening.

Jazeker! Desko heeft al voor vele opdrachtgevers de volledige kantoorinrichting verzorgd. Op onze projectenpagina vind je een aantal van onze reeds afgeronde projecten.

Wanneer je op het artikel klikt, staat rechts van de afbeelding ‘Beschikbaarheid’. Zo weet je direct hoeveel artikelen we nog op voorraad hebben.

Wij verkopen uitsluitend kantoormeubelen van kwaliteitsmerken zoals Ahrend, Vepa en Robberechts. Bekijk onze merkenpagina voor een compleet overzicht.

Ja. Soms komt het voor dat we een levering hebben ontvangen, maar deze nog niet verwerkt hebben in ons systeem. Neem contact op met onze klantenservice, zo weet je direct of het artikel tóch leverbaar is.

Jazeker! Je bent op afspraak van harte welkom in een van onze showroom in Amsterdam. Een afspraak maken kan telefonisch (020 480 1020), of via e-mail (info@desko.nl). 

De tweedehands kantoormeubelen in ons assortiment kan je direct gebruiken, maar bevatten sporen van eerder gebruik. Hierbij moet je denken aan krasjes en deukjes.

De ervaren meubelmakers van Desko beschikken over de expertise om kantoormeubelen te restaureren. Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan het opnieuw stofferen van je oude bureaustoel, waardoor deze er weer als nieuw uitziet. Neem contact op met info@desko.nl.

Er zijn maar liefst vier verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice van Desko. Neem je het liefst telefonisch contact op? Bel dan naar 020 480 1020. Mailen kan ook: stuur je bericht naar info@desko.nl. Ten slotte kan je ook via de chatfunctie op onze website contact met ons opnemen. 

Bij Desko doen we er alles aan om je te voorzien van de best mogelijke service. Ben je ergens ontevreden over? Laat het ons weten via 020 480 1020 of stuur een e-mail naar info@desko.nl. We proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Door goed te letten op je werkhouding voorkom je klachten en voel je je energieker en productiever. Op onze pagina over ergonomie vind je, onder andere, tips voor ergonomisch werken en een zithoudinginstructie.

Contact met Desko