Nieuws

Hybride werken? Wij maken het snel en simpel voor werkgevers!

Nu hybride werken ook dit jaar nog steeds heel normaal is, blijft de vraag naar thuiswerkplekken bestaan. Natuurlijk hebben de meeste organisaties het thuiswerken voor hun medewerkers al gefaciliteerd, maar toch ontvangen we bij Desko nog steeds veel aanvragen voor hulp bij het faciliteren van thuiswerkplekken. Zo komt het bijvoorbeeld voor dat kantoren de helft van hun kantoormeubilair kwijt zijn, omdat dit nog bij de medewerkers thuis staat. Bedrijven moeten nu afwegen of ze het kantoor opnieuw inrichten of hun medewerkers voorzien van hun eigen thuiswerkplek. Wat de keuze ook is, we helpen graag!

Thuiswerkportal

We bieden bedrijven de unieke mogelijkheid om in een eigen en veilige online bestelomgeving een aanbod aan kantoormeubelen te tonen dat de klant zelf samenstelt. Voeg je personeel toe aan de thuiswerkportal, zodat ze zelf kunnen inloggen een thuiswerkplek kunnen bestellen met het door de organisatie vastgestelde budget. De facturatie en rapportage nemen we je volledig uit handen en we zorgen ervoor dat je medewerkers binnen no-time een ergonomische werkplek thuis hebben.

Ben je benieuwd naar hoe dit thuiswerkportaal eruit ziet? Bekijk dan onze demoportal en log in met de getoonde inloggegevens.

Premium portal

De premium portal is een portal die standaard is opgemaakt en waarin een vooraf vastgesteld assortiment beschikbaar is voor de medewerkers. Deze portal wordt door meerdere bedrijven gebruikt, maar uiteraard zonder dat je dit van elkaar ziet. Iedere medewerker ontvangt een unieke voucher.

Custom portal

De custom portal is een portal die we volledig inrichten in de huisstijl van de organisatie. De custom versie is enkel beschikbaar voor eigen medewerkers en wordt dus niet gedeeld met andere bedrijven. Stel in de custom portal je eigen assortiment samen met bijbehorend budget en regels. Het is ook mogelijk om (thuiswerk)reglementen, algemene voorwaarden of andere documenten waar medewerkers akkoord op dienen te geven of dienen te lezen toe te voegen. De portal is beschikbaar voor een onbeperkt aantal medewerkers en draait op een eigen server.

Ontdek meer over het verschil tussen de premium en custom portals voor thuiswerken.

Onze werkwijze

We plannen een kennismakingsgesprek in, waarin we uitgebreid de tijd nemen om al je wensen te bespreken en we vertellen je alles over het bestelplatform dat we voor je ontwikkelen. Als we het assortiment, de wensen voor de portal en overige zaken hebben vastgesteld, stellen we een offerte op. Ga je akkoord met het voorstel en ben je enthousiast over de bestelomgeving? Dan gaan we aan de slag met het instellen van de portal op maat. Zodra de portal is ingericht, gaan we van start en kunnen je medewerkers bestellen. We leveren elke bestelling met onze eigen bezorgservice en monteren het bij de medewerker thuis en op de gewenste plek in huis. Mochten medewerkers vragen hebben, staat onze vaste contactpersoon voor ze klaar.

Referenties

Zoals gezegd, hebben we al vele mooie klanten hebben mogen helpen bij het faciliteren van thuiswerkplekken. Hieronder een paar referenties.    

     

Kennismaken?

We maken graag kennis met je. Neem voor een vrijblijvend gesprek contact op met onze accountmanager Peter Haitsma via peter@desko.nl of bel 06 136 099 42.