Maak een afspraak met onze ergonomisch adviseur GA
Gratis 30 dagen op proef

Ergonomisch advies

Organisaties worden zich steeds bewuster van het nut van ergonomisch of dynamisch meubilair. Dat is terug te zien in de inrichting, met steeds meer instelbare producten. Maar weten gebruikers ook écht die goede werkhouding toe te passen, ondersteund door verstelbare bureaus, stoelen en tafels? Desko kan uw medewerkers daarbij helpen met persoonlijke tips en adviezen, plenaire workshops en instructiefilms.

Veilig en gezond werken

Met ergonomisch meubilair waarborgt u als werkgever de veiligheid, gezondheid en het comfort van uw mede- werkers. Bureaus zijn hoogte verstelbaar via een handslinger of elektronisch. Bureaustoelen zijn optimaal in te stellen en voldoen aan alle Arbo-eisen. Schermen worden op de juiste hoogte aan een monitorarm bevestigd. U kunt echter de beste producten en materialen aanschaffen; het is aan uw medewerkers om zich aan de juiste werkhouding te houden. Desko ondersteunt u en uw mensen daar graag bij, met gericht ergonomisch advies. inspireren hebben we hieronder de Alle mogelijkheden voor u op een rijtje op gezet.

ZITOPLOSSINGEN

Zitoplossingen

ERGONOMISCH BUREAU

Ergonomisch bureau

HULPMIDDELEN

Hulpmiddelen

DYNAMISCH WERKEN

Dynamisch werken

Wat kunt u verwachten?

Samen met u en uw medewerkers staan we stil bij twee vragen:

- Wat is gezond werken?
- Hoe gebruikt u ergonomisch en dynamisch meubilair op de juiste manier?

Desko kan individuele gebruikers van advies voorzien. U kunt ons op verschillende momenten inschakelen. Liefst adviseren we proactief: onze interieurarchitecten zorgen er al in hun voorstellen voor dat een nieuwe of aangepaste inrichting ergonomisch verantwoord is. Plaatsen we (nieuw) meubilair, dan geven we proactief voorlichting en gebruikersinstructies. We kunnen u ook reactief bijstaan – op het moment dat er serieuze klachten spelen, helpen wij u deze mee op te lossen.

Wat is uw winst?

Werknemers die veilig, gezond en comfortabel kunnen werken hebben een hogere productiviteit. Dat is dus winst voor u beiden: tevreden en fitte werknemers én optimaal rendement uit uw investering in ergonomisch meubilair. Onze professionals kennen het meubilair door en door en zijn bovendien op de hoogte van de laatste Arbo-eisen. We kunnen u totaal ontzorgen!

Hoe werkt het?

1

We luisteren naar uw vragen

We starten met een inventariserend gesprek. Om wat voor type werkomgeving en meubilair gaat het? Zijn er specifieke aandachtspunten? Als u ons inschakelt bij problemen: welke klachten spelen er en bij wie?

2

Op basis van uw situatie en wensen ontvangt u ons voorstel en offerte voor ergonomisch advies. Dit voorstel is altijd maatwerk. Mogelijkheden zijn:

- individuele gebruikersinstructies op de werkplek
- plenaire voorlichting aan groepen medewerkers
- proefopstellingen o.b.v. uw eigen meubilair
- 30 dagen ergonomische oplossingen op proef*

* Wil je een ergonomische muis of toetsenbord proberen? Of een ergonomische bureaustoel testen? Dit kan 30 dagen gratis op bijna al onze ergonomische producten.
3

Aan de slag

Bent u akkoord, dan gaan we voor u aan de slag. We maken concrete afspraken over data en tijdstippen waarop we langskomen voor advies. Altijd in goed overleg met u.

Maak een afspraak met onze ergonomisch adviseur GA
Persoonlijk contact Persoonlijk contact

Heeft u vragen over een product of dienst? Onze showroom in Amsterdam is
van maandag tot en met vrijdag van 8:00 uur tot 17:00 uur geopend.
Vianen woensdag en vrijdag van 10.00 - 16.00 en Eindhoven maandag, dinsdag en vrijdag van 9.00 - 17.00

Ook staat ons team telefonisch, per chat of via WhatsApp graag voor u klaar!

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Wil je sommige cookies niet toestaan, wijzig dan je cookie instellingen. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.