Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling bij Desko?

Via onderstaande stappen plaatst u een bestelling in de webshop van Desko.

  1. Klik op het product van uw keuze en plaats het in uw winkelwagen door op de groene button ‘In winkelwagen’ te klikken.
  2. Wilt u direct betalen? Klik dan op ‘Bestellen’. Wanneer u op ‘Verder winkelen’ klikt, verschijnt het assortiment en kunt u verder winkelen. Het door u geselecteerde product blijft in uw winkelwagen staan.
  3. Nadat u op ‘Afrekenen’ heeft geklikt, verschijnt er een inlogscherm. Log in of kies voor bestellen zonder account door op ‘Doorgaan met bestellen’ te klikken. Als u bestelt zonder account, vragen we u uw adres- en contactgegevens in te vullen.
  4. Selecteer de door u gewenste betaaloptie. U kunt kiezen tussen iDEAL, MisterCash, Creditcard, PayPal, bankoverschrijving, betalen op factuur en betalen bij levering.
  5. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik ten slotte op ‘Bestelling afronden’.

Plaatst u liever een bestelling bij ons in de winkel? Geen probleem! In onze showrooms in Amsterdam, Eindhoven en Vianen voorzien onze ervaren verkoopadviseurs u graag van advies.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als ik al heb betaald?

Als de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we deze eventueel nog wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk met ons op contact via .

Hoe vraag ik een offerte aan?

Via onze offertepagina vraagt u gemakkelijk en snel een offerte aan. U heeft hierbij de keuze tussen de volgende twee opties:

  1. Snelle offerteaanvraag: u vult uw contactgegevens in, selecteert het product en licht uw aanvraag eventueel kort toe. Invullen duurt ongeveer 60 seconden.
  2. Offerte stappenplan: aan de hand van zes korte vragen dient u een specifieke offerteaanvraag in. Het doorlopen van de stappen neemt ongeveer vijf minuten in beslag.

Betaal ik ook bezorgkosten?

Binnen Nederland rekenen we geen extra kosten voor het leveren van bestellingen van meer dan € 100,-. Valt het bedrag wel onder deze grens? Dan betaalt u een toeslag van € 14,50.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Doordat we gebruikte en refurbished kantoormeubelen zelf op voorraad hebben, zijn deze meestal binnen een week leverbaar. Nieuwe kantoormeubelen moeten we meestal importeren bij leveranciers. Houd bij het bestellen van nieuwe kantoormeubelen daarom rekening met een levertijd van één tot zes weken.

Monteren jullie de kantoormeubelen ook?

Tegen een meerprijs monteren we de kantoormeubelen voor u op locatie. Indien u een offerte heeft aangevraagd, nemen we deze kosten mee in de aanvraag. Neem wanneer u een kleine bestelling bij ons plaatst, contact op over de extra kosten voor het monteren van uw product via 020 480 1020. Mailen kan ook, stuur ons een bericht via [email protected].

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen bij de showroom?

Natuurlijk! U betaalt dan geen bezorgkosten. In onderstaande tabel vindt u de adresgegevens van onze showrooms in Amsterdam, Eindhoven en Vianen.

Desko Kantoormeubelen Vianen
Stuartweg 27
4131 NH Vianen

T: 0347 375 727
E: [email protected]

Desko Kantoormeubelen Eindhoven
Hurksestraat 42-04
5652 AL Eindhoven

T: 040 218 0550
E: [email protected]

Desko Kantoormeubelen Amsterdam
Herwijk 12
1046 BC Amsterdam

T: 020 480 1020
E: [email protected]

Op onze contactpagina vindt u de actuele openingstijden van onze showrooms.

Wat is de garantietermijn van de kantoormeubelen van Desko?

Voor de kantoormeubelen van Desko gelden de volgende garantietermijnen:

  • Nieuw: 60 tot 120 maanden.
  • Gebruikt: minimaal 12 maanden.

Gaat er iets stuk binnen de garantieperiode? Neem dan contact met ons op via 020 480 1020 of door een e-mail te sturen naar [email protected].

Hoe stuur ik een product terug?

Nadat u een product heeft ontvangen, heeft u veertien dagen de tijd om het product te retourneren. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Stel de klantenservice van Desko op de hoogte van de retourzending door te bellen naar 020 480 1020 of door een e-mail te sturen naar [email protected].
  2. Verpak de producten, indien mogelijk, in de originele verpakking.
  3. Verstuur de artikelen via een pakketdienst naar een van onze vestigingen. Zelf langsbrengen mag natuurlijk ook.
  4. Wanneer we de artikelen ontvangen hebben, maken we het aankoopbedrag naar u over. Eventuele kosten voor het retourneren van de artikelen zijn voor uw eigen rekening.

Doen jullie ook aan kantoorinrichting voor bedrijven?

Jazeker! Desko heeft al voor vele opdrachtgevers de volledige kantoorinrichting verzorgd. Op onze projectenpagina vindt u een aantal van onze reeds afgeronde projecten.

Waar kan ik checken of het product op voorraad is?

Wanneer u op het artikel klikt, staat rechts van de afbeelding ‘Beschikbaarheid’. Zo weet u direct hoeveel artikelen we nog op voorraad hebben.

Welke merken verkoopt Desko?

Wij verkopen uitsluitend kantoormeubelen van kwaliteitsmerken als Ahrend, Drentea en Robberechts. Bekijk onze merkenpagina voor een compleet overzicht.

Ik kan een product niet vinden in de webshop, heeft het zin om contact op te nemen?

Ja. Soms komt het voor dat we een levering hebben ontvangen, maar deze nog niet verwerkt hebben in ons systeem. Neem contact op met onze klantenservice, zo weet u direct of het artikel tóch leverbaar is.

Kan ik het assortiment ook bekijken in de showroom?

Jazeker! U bent van harte welkom in een van onze showrooms in Amsterdam, Eindhoven of Vianen.

In welke staat verkeren gebruikte kantoormeubelen?

De tweedehands kantoormeubelen in ons assortiment kunt u direct gebruiken, maar bevatten sporen van eerder gebruik. Hierbij kunt u denken aan krasjes en deukjes.

Kunnen jullie kantoormeubelen restaureren?

De ervaren meubelmakers van Desko beschikken over de expertise om kantoormeubelen te restaureren. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan het opnieuw stofferen van uw oude bureaustoel, waardoor deze er weer als nieuw uitziet.

Hoe kan ik contact opnemen met Desko Kantoormeubelen?

Er zijn maar liefst vier verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice van Desko. Neemt u het liefste telefonisch contact op? Bel dan naar 020 480 1020. Mailen kan ook: stuur uw bericht naar [email protected]. Via Whatsapp bereikt u onze klantenservice via 06 45 34 26 09 en ten slotte verschijnt er wanneer u onze website bezoekt altijd een chatvenster.

Waar kan ik een klacht indienen?

Bij Desko doen we er alles aan om u te voorzien van de best mogelijke service. Bent u ergens ontevreden over? Laat het ons weten via 020 480 1020 of stuur een e-mail naar [email protected]. We proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Waar kan ik tips vinden over ergonomisch werken?

Door goed te letten op uw werkhouding voorkomt u klachten en voelt u zich energieker en productiever. Op onze pagina over ergonomie vindt u onder andere tips voor ergonomisch werken en een zithoudinginstructie.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Wil je sommige cookies niet toestaan, wijzig dan je cookie instellingen. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.