Nieuws

Winkelnieuws

Datum toevoeging: 17-07-2018 Vacature Chauffeur / monteur voor Desko Kantoorinrichters

Functieomschrijving

Ter versterking van onze afdeling logistiek zijn wij per direct op zoek naar een full time Chauffeur / monteur.

Je basis is Amsterdam, alleen ben jij onze man op de weg. Ben jij toe aan een mooie nieuwe uitdaging en woon je ook nog in de buurt van Amsterdam, dan  hebben wij dé functie voor jou.

  • Afleveren van kantoormeubilair bij onze klanten
  • Monteren en assembleren van kantoormeubilair
  • Je bereid meubel projecten voor samen met de logistiek manager
  • Controleren en verzendklaar maken van jouw zendingen
  • Het meest van je tijd zit je op de wagen. Daarnaast help je jouw collega's.

 

Functie-eisen

Wat verwachten we van jouw?

  • Je ben in het bezit van minimaal rijbewijs B en C is zeker een pre
  • Je hebt technisch inzicht en werkt netjes en zelfstandig .
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en beschikt over eigen vervoer.
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal goed
  • Jij bent van maandag t/m vrijdag beschikbaar en flexibel inzetbaar
  • Jij kunt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanvragen
  • Desko biedt

    Werken bij Desko betekent deel uitmaken van een gedreven team waarbinnen een hoge mate van zelfstandig en klantgericht werken wordt gevraagd. Desko heeft een open bedrijfscultuur, korte lijnen en een informele sfeer. We zijn gefocust op de toekomst, nieuwe kansen en mogelijkheden. Door de grote van het bedrijf draagt iedereen veel verantwoordelijkheid bij het afhandelen van opdrachten. Je bent zeker geen nummer binnen ons team, maar juist van essentieel belang. Wij vragen daarom van iedere werknemer betrokkenheid en inzet. Daar tegenover staat een leuke baan, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en opleidingsmogelijkheden. 

     

    Over Desko Circulaire kantoorinrichters


    Desko staat al ruim 60 jaar garant voor kwaliteit op het gebied van Duurzame kantoorinrichting, vloerbedekking en (school)meubilair, zowel nieuw als gebruikt. Vanuit het hoofddistributiecentrum in Amsterdam vinden dagelijks vele verkoopopdrachten hun weg naar de professionele markten van o.a. projectinrichting, architecten, multinationals en vele andere zakelijke eindgebruikers.

     

    Enthousiast geworden?
    Stuur dan per e-mail je CV en motivatiebrief. Heb je nog een vraag of wil je meer weten? Bel dan naar 020 – 480 1020 en vraag naar Wouter van der Voorst

 


Datum toevoeging: 06-07-2018 Vacature Commercieel Medewerker Binnendienst Amsterdam

Commercieel verkoop medewerker binnendienst

Wij zoeken per direct een commercieel medewerker verkoop binnendienst (m/v) - fulltime, 40 uur - voor ons kantoor in Amsterdam. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

- telefonisch adviseren van nieuwe en bestaande klanten
- maken van telefonisch of per e-mail aangevraagde offertes
- advisering van en verkoop aan de bezoekers van onze showroom
- administratieve verwerking van orders, orderbevestigingen en facturen
- inkoop van kantoormeubilair bij onze leveranciers
- uitbereiden klanten Desko
- onderhouden zakelijke social media netwerken
- telefonische acquisitie

Desko vraagt

- minimaal MBO werk- denkniveau
- goede commerciële en communicatieve vaardigheden
- bij voorkeur ervaring in een commerciële omgeving
- stressbestendig
- klantgerichte, positieve persoonlijkheid
- enthousiaste teamplayer
- geen 9 tot 5 mentaliteit
- probleemoplossend vermogen
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- kennis van de MS Office programma’s

Kortom Desko is opzoek naar een medewerker die zijn schouders eronder zet en wilt gaan voor het beste resultaat!

Desko biedt
Werken bij Desko betekent deel uitmaken van een gedreven team waarbinnen een hoge mate van zelfstandig en klantgericht werken wordt gevraagd. Desko heeft een open bedrijfscultuur, korte lijnen en een informele sfeer. We zijn gefocust op de toekomst, nieuwe kansen en mogelijkheden. Door de grote van het bedrijf draagt iedereen veel verantwoordelijkheid bij het afhandelen van opdrachten. Je bent zeker geen nummer binnen ons team, maar juist van essentieel belang. Wij vragen daarom van iedere werknemer betrokkenheid en inzet. Daar tegenover staat een leuke baan, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en opleidingsmogelijkheden. 

Over Desko Circulaire kantoorinrichters
Desko staat al ruim 60 jaar garant voor kwaliteit op het gebied van Duurzame kantoorinrichting, vloerbedekking en (school)meubilair, zowel nieuw als gebruikt. Vanuit het hoofddistributiecentrum in Amsterdam vinden dagelijks vele verkoopopdrachten hun weg naar de professionele markten van o.a. projectinrichting, architecten, multinationals en vele andere zakelijke eindgebruikers.

Enthousiast geworden?
Stuur dan per e-mail je CV en motivatiebrief. Heb je nog een vraag of wil je meer weten? Bel dan naar 020 – 480 1020


Datum toevoeging: 05-07-2018 Wat is er nu fijner dan wandelen terwijl u gewoon aan het werk bent?

 

Zit u nu? Waarschijnlijk wel. De meeste mensen zitten gemiddeld 7 uur per dag achter hun bureau op het werk. Rijden vervolgens met de auto naar huis en ploffen ´s avonds op de bank. Deze zittende levensstijl is slecht voor de gezondheid.

Dus ga meer bewegen tijdens de werkzaamheden! Met 1 uur per dag wandelen of fietsen achter uw bureau bevordert u al de gezondheid, verbrandt u calorieën en het geeft u meer energie.

Bij Desko bieden wij een uitgebreid assortiment van actief meubilair, waaronder de nieuwe Treadmill Desk waarbij u kan wandelen tijdens uw werkzaamheden. Deze nieuwe gezonde werkplek is zo ontworpen dat hij geplaatst kan worden in elke kantoorruimte of gewoon bij u thuis.

De Treadmill Desk is eenvoudig handmatig in hoogte aan te passen van 104cm tot 140cm zodat u de juiste ergonomische positie kunt instellen. Met een werkblad van 96cm breed biedt dit bureau genoeg werkruimte. En de polssteun verschaft u comfort en zorgt dat u tijdens het lopen gecentreerd op de loopband staat. Dankzij het gepatenteerde interne kabel systeem zijn alle kabels weggewerkt voor het zicht en de veiligheid van u en uw personeel.

 

Speciaal ontworpen voor kantoorgebruik

De kwalitatief hoogwaardige en design loopband met desk zijn speciaal ontworpen voor gebruik op het kantoor. De loopband is daarom fluisterstil waardoor de gebruiker en uiteraard collega's geen overlast zullen hebben en het de productiviteit alleen maar positief zal beïnvloeden. De loopband is mede geruisloos door de hoge kwaliteit die geluid en vibratie doet onderdrukken. Door het slimme ontwerp past het bureau in vrijwel elke kantoorruimte.

 

Een gratis proefplaatsing?
Probeer nu de Treadmill Desk 14 dagen uit en ervaar de voordelen!
Bel voor informatie 020 480 10 20 of stuur een mail naar [email protected]

 

 


Datum toevoeging: 19-06-2018 VIISI LABS CIRCULAR OFFICE DESIGN

Between 2015 and 2016 pioneer architect Cèsare Peeren designed and realized part of the new interiors for VIISI ‘s headquarter, an ambitious and innovative  company based in Amsterdam. At the end of 2016 the project won the Desko Circular Design Award powered by Desko.

A worn out bowling alley floor, dead stock Trespa table tops, vintage lamps, and heraklith acoustic system ceiling panels were redesigned to give a sustainable yet classy looking ‘living room for academics’. The space is used both as lunchtime canteen and evening seminar room.

Following the scouts and the makers during the different steps of production, this portfolio shows the process behind the scenes: where the materials came from and how they have been treated and upcycled.

Divided in #11 main photo series this reportage highlights the Superuse design practice with an accent on the craftsmanship of these amazing makers: an homage to the master of crafts, their dedication, their ability to transform something that was discarded into innovative and beautiful designs.

 

 

Harvest map of the main elements of the VIISI ‘s circular office design | © Denis Guzzo

Lees het hele artikel hier


Datum toevoeging: 13-06-2018 Kabelmanagement voor een opgeruimde en veilige werkplek

Herkent u de wirwar aan kabels rond en onder uw werkplek? Een grote ongeordendheid van loshangende kabels en snoeren. Het is een van de meest storende factoren op de werkvloer!

Het belemmert uw werkzaamheden, zorgt voor onnodige stofnesten, struikelgevaar, verlies van data, kans op kortsluiting en daardoor ook weer kans op brandgevaar.

Wij bieden een zeer ruim assortiment aan kabelmanagement producten die ervoor zorgen dat uw werkplek er verzorgd en netjes uitziet en daardoor facilitair technisch, ergonomisch en esthetisch in orde is. Tevens kunnen wij zorgen voor de complete realisatie van kabelmanagement trajecten; "Van inventarisatie tot realisatie".

Bekijk hier complete assortiment van het merk Thovip.

 

      

 

 


Datum toevoeging: 11-06-2018 Desko ondertekende als kantoorinrichter van de toekomst de Green Deal 2.0

Zeker 50 publieke en private bedrijven en organisaties gaan circulair inkopen. Op donderdag 7 juni ondertekenden zij met de Rijksoverheid de Green Deal Circulair Inkopen 2.0 van initiatiefnemers MVO Nederland, NEVI, PIANOo en Rijkswaterstaat. De deelnemers vertegenwoordigen samen ruim 100 miljoen aan inkoopkracht.

In deze Green Deal Circulair Inkopen werken de deelnemers samen aan het versnellen van de circulaire economie door de inzet van het inkoopinstrument. Circulair inkopen betekent dat je afspraken maakt met ketenpartners over het faciliteren van hergebruik van producten, componenten en/of grondstoffen.

“Mede door de vijf opgezette transitieagenda’s afgelopen jaar is er een enorme behoefte aan praktijkervaring over nieuwe businessmodellen en ketensamenwerking”, zegt MVO Nederland-directeur Michel Schuurman. ”En uiteindelijk gaat het hierbij om het sluiten van contracten. Met de Green Deal Circulair Inkopen 2.0 bouwen we voort op de ervaringen van de afgelopen vier jaar en willen we middels opschaling van de pilotprojecten een stevige vraag creëren naar circulaire diensten en producten. Door in een Green Deal samen te werken, bundelen we de ervaringen van publieke en private partijen en dat is nodig om snel schaal te bereiken.”

Roald Lapperre, directeur-generaal Milieu en Internationaal bij het ministerie van Infrastructuur en Milieu, tekende namens de Rijksoverheid. “Het is niet voor niets dat landen als Frankrijk en Finland naar ons kijken wat betreft de Green Deal Circulair Inkopen. En Vlaanderen heeft nu zelfs ook zo’n deal. Dat is natuurlijk niet zo gek. Deze deal leidt tot minder gebruik van grondstoffen en tegelijkertijd werken we aan de doelen van Parijs, want de projecten zorgen voor minder CO2-uitstoot. Hoe groen wil je je deal hebben?”, aldus Lapperre.

Nieuwe pilots én opschaling

Naast het opzetten van nieuwe inkoopprojecten, richt men zich in deze nieuwe Green Deal vooral op opschaling van de projecten uit de eerste Green Deal Circulair Inkopen. Waar in de eerste variant al voor ruim €100 miljoen circulair werd ingekocht, is de verwachting dat dit in de nieuwe Green Deal ruimschoots wordt overschreden, mede door het groeiend aantal deelnemers.

De Green Deal Circulair Inkopen 2.0 staat open voor alle publieke en private organisaties die circulair willen inkopen. Meedoen kan nog steeds. Meer informatie en praktijkvoorbeelden zijn te vinden op gdci.nl.

De Green Deal sluit aan de bij de doelstelling die Desko zich stelt, namelijk Klimaatneutraal in 2030. Het circulair interieurconcept en waardescan met grondstoffenpaspoort van Desko maakt duurzaamheid concreet.


Datum toevoeging: 05-06-2018 Architectenweb Awards open voor inschrijving

Wie mag zich eind dit jaar Architect van het Jaar noemen?
En welke bureaus winnen de prijzen voor de beste projecten van het jaar?
Doe nu mee aan de eerste editie van de Architectenweb Awards
mede mogelijk gemaakt door Desko! 

Rond de verkiezing van de Architect van het Jaar reikt Architectenweb samen met haar partners nog zes relevante prijzen uit: Woongebouw van het Jaar, Kantoorgebouw van het Jaar, Schoolgebouw van het Jaar, Zorggebouw van het Jaar, Interieur van het Jaar en Publiek gebouw van het Jaar. Stuur jullie projecten nu in!


De verkiezing van de Architect van het Jaar is tien jaar lang door de geëngageerde architect Kees van der Hoeven (ArchitectenWerk) georganiseerd en heeft winnaars als Bert Dirrix, RAAAF en Koen van Velsen voortgebracht. Vanaf dit jaar organiseert Architectenweb deze verkiezing en reikt het hier zes relevante prijzen omheen uit.

Bekijk de online gids rond de Architectenweb Awards

Architect van het Jaar
Welke architect, of collectief van architecten, heeft dit jaar de grootste bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de architectuur in Nederland? Het hoeft daarbij niet (alleen) of het gebouwde werk te gaan, maar kan ook gaan om het ondernemerschap van het bureau, om bijdragen aan het architectuurdebat, om academische of culturele prestaties, en het interesseren van een breed publiek voor architectuur. Kortom: welke architect, of collectief van architecten, heeft het architectenvak dit jaar echt vooruit geholpen?

Stuur jouw suggestie, met een beknopte motivatie, voor 1 juli 2018 naar Architectenweb via [email protected]. Alle suggesties worden voorgelegd aan de onafhankelijke jury, bestaande uit architect Koen van Velsen (Koen van Velsen Architecten, afgelopen winnaar van de prijs), architect Uri Gilad (Office Winhov), een ontwikkelaar (wordt later bekend gemaakt) en architectuurcriticus Kirsten Hannema (o.a. De Volkskrant).

Aan het begin van de zomer selecteert de jury uit de inzendingen vijf nominaties, waarvan videoportretten gemaakt worden. Op basis daarvan kunnen alle architecten in Nederland in het najaar de winnaar kiezen. Bovenop de eer ontvangt deze een geldprijs van 5.000 euro, mogelijk gemaakt door Kawneer (voorheen Alcoa), dat als hoofdpartner de prijs mogelijk maakt.

Zes prijzen in relevante categorieën
Rond de verkiezing van de Architect van het Jaar worden zes prijzen uitgereikt in voor architecten relevante categorieën: Woongebouw van het Jaar, Kantoorgebouw van het Jaar, Zorggebouw van het Jaar, Schoolgebouw van het Jaar, Interieur van het Jaar en Publiek gebouw van het Jaar. Deze genoemde reikt Architectenweb uit samen met haar partners GiraDesko en Broeinest.

Hebben jullie een gebouw ontworpen die in de periode van 1 september 2017 tot en met 31 augustus 2018 opgeleverd of voltooid is? Stuur die dan nu in voor de Architectenweb Awards!

Alle inzendingen worden beoordeeld door een onafhankelijke jury bestaande uit architect Renske van der Stoep (KCAP), architect Femke Feenstra (dJGA), architect Willem Heyligers (Heyligers d+p), architect Elma van Boxel (ZUS) en onderzoeker/schrijver Vincent Kompier (zelfstandige).

Insturen van projecten
Het insturen van projecten voor een van de genoemde prijzen is heel eenvoudig: publiceer het door jullie ontworpen gebouw in de projectengids van Architectenweb.nl en geef in jullie eigen omgeving op de website aan voor welke prijs jullie het project willen insturen. Ook bij eerder gepubliceerde projecten kunnen jullie dat nog aangeven.

Om projecten op Architectenweb.nl te kunnen publiceren heb je een gratis persoonlijk account nodig en hebben jullie een (gratis) bedrijfsprofiel nodig. Hebben jullie een van beide nog niet, maak dat dan nu aan! Koppel vervolgens jouw persoonlijke account aan jullie bedrijfsaccount om van daaruit projecten te kunnen publiceren.

Ieder architectenbureau kan gratis vijf projecten publiceren in de projectengids op Architectenweb.nl. Willen jullie meer projecten publiceren? Word dan lid van Architectenweb voor maar 225 euro per jaar. Als lid kunnen jullie ook gratis en onbeperkt vacatures publiceren op Architectenweb.nl.

Feestelijke prijsuitreiking
Noteer deze datum alvast: op donderdag 8 november 2018 worden de winnaars van de Architectenweb Awards bekend gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst in het nieuwe Broeinest in Amsterdam Noord.

 


Datum toevoeging: 23-05-2018 Desko werkte mee aan een gratis werkboek circulaire businessmodellen

Afgelopen week verscheen het werkboek voor het ontwikkelen van een circulair businessmodel. Organisaties kunnen aan de hand van het stappenplan in het werkboek concreet aan de slag om een eigen circulair businessmodel te creëren. ‘Want circulariteit doet ertoe’, zegt Prof. dr. Jan Jonker, hoogleraar duurzaam ondernemen aan de Radboud Universiteit Nijmegen en initiatiefnemer van het werkboek.

‘Na de eerste groeifase wordt het tijd dat de circulaire economie volwassen wordt en schaal gaat krijgen’, zegt Jan Jonker. ‘We zitten in een trein, maar we moeten nog veel doen om die trein op snelheid te krijgen. De circulaire economie is geen kwestie van aan een paar knoppen draaien, we hebben het hier over een transitie. Er zijn al heel veel bedrijven bezig met het vormgeven van een circulair businessmodel, maar in de praktijk blijkt het enorm lastig te zijn. Hoe kunnen die bedrijven circulariteit nu écht opnemen in hun strategie en bedrijfsvoering? Daarvoor hebben wij dit werkboek geschreven.’

Complexe vraagstukken

Ivo Kothman is als onderzoeker en programmamanager al ruim twee jaar verbonden aan het onderzoeksproject Businessmodellen voor de CE vanuit de Radboud Universiteit. Als geen ander beseft hij dat de omslag naar een nieuw, circulair businessmodel heel erg ingewikkeld is: ‘Elke bouwsteen an sich is goed te begrijpen, maar om ze allemaal samen te combineren is een hele opgave. Ook voor ons als goed ingevoerde onderzoekers was het een hele klus om alle elementen van de circulaire economie te combineren. En juist in de combinatie ligt de uitdaging. Je moet het vraagstuk niet van links of van rechts benaderen, maar daadwerkelijk van alle kanten tegelijk.’

Toegankelijk werkboek

Het was voor de makers vooral de bedoeling om een heel werkbaar boek te maken, legt Niels Faber uit. Faber is onderzoeker aan de Radboud Universiteit Nijmegen en docent aan de Hanzehogeschool Groningen. Zijn onderzoek concentreert zich op de organisatorische aspecten van duurzame ontwikkeling. ‘We willen met het werkboek handvatten bieden aan organisaties. Het eerste deel is vrij theoretisch, het schetst de achtergronden van de circulaire economie. Als je aan de slag gaat met de circulaire economie dan is dit de basis die je moet weten. Het tweede deel is nóg toegankelijker geschreven en bevat een handig stappenplan. In een paar grote stappen nemen we je door het verhaal mee. Dat wil niet zeggen dat we er met zevenmijlslaarzen doorheen gaan. Maar we geven aan: onderzoek eerst dit, denk dan daarover na, kijk nu nog eens terug daarnaar, et cetera.’

Conceptuele basis nog niet ingebed

Volgens Naomi Montenegro Navarro is de conceptuele basis van de circulaire economie nog onvoldoende uitgewerkt. ‘Veel mensen kunnen wel een basisdefinitie geven van de circulaire economie, ze bedoelen in brede zin ongeveer hetzelfde, maar de praktijk blijkt toch veel ingewikkelder te zijn. Er bestaat nog nauwelijks eenduidigheid over het concept en de begrippen. In het werkboek zoomen we in op businessmodellen in de circulaire economie, terwijl we nog aan het sleutelen zijn aan het conceptuele denkraam. Er is nog veel onderzoek nodig om de circulaire economie verder uit te bouwen en werkelijkheid te maken.’ 

Zet de eerste stap

Het is de eerste keer dat er zo’n praktische methodiek wordt gepubliceerd. Wat er niet in zit zijn handvatten om te meten waar je staat, voegt Niels Faber toe. ‘Het is een eerste schets van een architectuur van een circulair businessmodel. We gaan bijvoorbeeld niet in op hoe je daar een managementstructuur of een planning- en controlcyclus voor opzet.’

Maar laat je niet afschrikken door de complexiteit, waarschuwt Ivo Kothman: ‘Het hoeft niet in een keer perfect. Pak er een element uit en begin gewoon, neem de tijd. Zet een klein stapje en bouw van daaruit verder. Als je vanuit de juiste intenties werkt, dan ben je goed op weg.’

Naomi Montenegro beaamt dit: ‘Doordat het concept nog niet helemaal is ingebed, weten ondernemers niet zo goed waar te beginnen. Het werkboek geeft een zetje in de goede richting. Hopelijk neemt het de drempel weg om eraan te beginnen.’

Ondanks alle complexiteit is er ook optimisme. Kothman: ‘Als we kijken naar alle infographics, dan zie je dat er al heel veel goede initiatieven in de praktijk draaien. De circulaire economie gebeurt al, wat ontzettend gaaf!’

 

Ga dóen

Jan Jonker besluit: ‘De tijd van alleen maar praten is nu echt voorbij. We moeten met zijn allen aan de slag. Dit werkboek is het eerste in zijn soort, er is op dit moment geen ander concreet hulpmiddel voor bedrijven om een circulair businessmodel uit te denken en te ontwikkelen. Er is heel veel kennis en informatie beschikbaar, we moeten nu gaan dóen.’

 

Het werkboek is kosteloos te downloaden via www.circulairebusinessmodellen.nl

 

Bron: Jonker, J., Kothman, I., Faber, N. en Montenegro Navarro, N. (2018). Circulair Organiseren: Werkboek voor het ontwikkelen van een circulair businessmodel. ​Doetinchem: Stichting OCF 2.0.

 

Het werkboek komt tot stand dankzij de steun van het KIDV (Den Haag), Dar (Nijmegen), WEcycle (Zoetermeer), Saxion Hogescholen (Deventer), Stichting Vlakglas Recycling Nederland (Zoetermeer) en ENVAQUA (Zoetermeer), naast steun van de Radboud Universiteit en Stichting OCF 2.0. Dankzij hun steun is het werkboek gratis voor iedereen te downloaden.


Datum toevoeging: 22-05-2018 Je hoeft het niet alleen te doen

DESKO kantoormeubelen is al jaren ambassadeur van de stichting Wij | Allemaal. Desko heeft het inloophuis mooie nieuwe stoelen voor de creatieve ruimte geschonken. Wat mooi dat Desko op deze wijze een steentje bij kan dragen aan deze bijzondere stichting.

De stichting Wij | Allemaal in Purmerend staat open voor een ieder die, direct of indirect, te maken heeft met kanker.

Wanneer de diagnose kanker wordt vastgesteld, tegenwoordig bij 1 op de 3 mensen, staat niet alleen jouw wereld stil maar ook die van je partner, je kinderen en andere dierbaren om je heen. Veel van de zekerheden waar je tot dan toe van was uitgegaan blijken ineens helemaal niet meer zo vanzelfsprekend en is de toekomst beangstigend en verwarrend. Om dan te kunnen praten met lotgenoten die midden in het proces zitten of al herstellende zijn geeft veel patiënten een welkom houvast.


Datum toevoeging: 22-05-2018 Vacature receptioniste Desko

vacature receptioniste

Je bent een representatief en spontaan persoon, communicatief vaardig en niet snel uit het veld geslagen. Je neemt initiatief en je kunt goed prioriteiten stellen. Je werkt netjes en gedisciplineerd en je bent tegelijkertijd flexibel en makkelijk aanspreekbaar.

Tot jouw profiel behoren de volgende taken die je zelfstandig beheert en oppakt;

  • Telefoon- & postbehandeling

  • Beheer algemene mailbox

  • Ontvangst van onze relaties

  • Bewaken van een verzorgde entree / receptie

  • Het verzorgen van een warm welkom voor de nieuwe collega's

  • Het verzorgen van cadeautjes en kaartjes voor relaties

  • Algemene ondersteuning van secretariaat en directie

    Passende ervaring en opleiding zijn een pré, geen vereiste. Je niveau is minimaal MBO 4. De ideale kandidaat is in het bezit van rijbewijs B.

    Je werkt veel met de Office pakketten, beheersing hiervan is een minimale vereiste.

    Wil jij deze uitdaging aangaan? Stuur dan je sollicitatiebrief, voorzien van je motivatie en CV,

    Soort dienstverband: Voltijd, Bepaalde Tijd

    Desko biedt

Werken bij Desko betekent deel uitmaken van een gedreven team waarbinnen een hoge mate van zelfstandig en klantgericht werken wordt gevraagd. Desko heeft een open bedrijfscultuur, korte lijnen en een informele sfeer. We zijn gefocust op de toekomst, nieuwe kansen en mogelijkheden. Door de grote van het bedrijf draagt iedereen veel verantwoordelijkheid bij het afhandelen van opdrachten. Je bent zeker geen nummer binnen ons team, maar juist van essentieel belang. Wij vragen daarom van iedere werknemer betrokkenheid en inzet. Daar tegenover staat een leuke baan, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en opleidingsmogelijkheden. 

 

Over Desko Circulaire kantoorinrichters


Desko staat al ruim 60 jaar garant voor kwaliteit op het gebied van Duurzame kantoorinrichting, vloerbedekking en (school)meubilair, zowel nieuw als gebruikt. Vanuit het hoofddistributiecentrum in Amsterdam vinden dagelijks vele verkoopopdrachten hun weg naar de professionele markten van o.a. projectinrichting, architecten, multinationals en vele andere zakelijke eindgebruikers.

 

Enthousiast geworden?
Stuur dan per e-mail je CV en motivatiebrief. Heb je nog een vraag of wil je meer weten? Bel dan naar 020 – 480 1020 en vraag naar Wouter van der Voorst

 


Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Wil je sommige cookies niet toestaan, wijzig dan je cookie instellingen. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.