Levering

Desko laatste tweets

 

Levering

Update: belangrijke informatie over onze wijze van leveren i.v.m. het coronavirus

Maatregelen vanwege het coronavirus

Bij Desko volgen we het nieuws over het coronavirus evenals de adviezen van het RIVM op de voet. Als directie overleggen we dagelijks over de laatste ontwikkelingen en doen we er alles aan om de gezondheid van onze klanten en medewerkers te beschermen. Graag benadrukken wij een aantal adviezen van het RIVM, om zo de gezondheid van onze bezorg- en montagemedewerkers maximaal te waarborgen.

Bezorgmoment verplaatsen als u ziek bent

Heeft u verkoudheidklachten en voelt u zich grieperig? Neem dan contact op met onze klantenservice via 020 480 1020 of door een e-mail te sturen naar [email protected]. In overleg gaan we graag op zoek naar een alternatief bezorgmoment.

Maatregelen voor optimale bescherming tijdens levering

Wanneer de medewerkers van onze bezorg- en montagedienst bij u langskomen om kantoormeubelen te leveren of monteren, zullen zij:

  • Geen handen schudden;
  • Een afstand van minimaal 1,5 meter aanhouden;
  • Geen voedingsmiddelen als koffie, thee of koekjes aannemen;
  • Uitsluitend eigen gereedschap gebruiken;
  • Uitsluitend eigen pennen gebruiken.

Daarnaast zijn alle vrachtwagens uitgerust met desinfecterende handreiniging, zodat onze bezorgers regelmatig hun handen kunnen schoonmaken. Uiteraard stellen we het op prijs als zij bij u op locatie ook gebruik kunnen maken van de mogelijkheid om hun handen te wassen met water en zeep.

Vragen over onze wijze van leveringen?

Heeft u een vraag naar aanleiding van dit bericht of hanteert u als bedrijf extra maatregelen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via 020 480 1020 of door een e-mail te sturen naar [email protected]. U kunt ons op werkdagen bereiken tussen 08:00 en 17:00 uur.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Desko Kantoormeubelen

Desko is een dynamisch bedrijf en sinds 1952 actief op de markt. Wij zijn een no-nonsense organisatie op het gebied van kantoormeubilair en hebben service en betrouwbaarheid zeer hoog in het vaandel staan.

 

Levertijd

Wij leveren kantoormeubelen van A tot Z en zijn leverancier in onder andere zit sta bureaus, bureaustoelen, opbergkasten, vergaderstoelen, bureau’s en directiemeubilair. Meedenken is onze basis en van daaruit komen we altijd tot een interessante en prijstechnische oplossing voor onze klanten. Nagenoeg al onze producten zijn uit voorraad leverbaar, zodat wij snel in kunnen spelen op uw wensen.

Gebruikte meubels zijn vrijwel altijd direct leverbaar. Afhankelijk van onze logistieke planning en het afleveradres, wordt uw bestelling binnen 1 tot 5 werkdagen bezorgd.

De levertijd van nieuw kantoormeubilair kan variëren. Wij hebben een grote voorraad nieuwe kantoormeubelen, maar indien uw product niet op voorraad is kunnen wij deze voor u bestellen. De levertijd varieert van enkele dagen tot maximaal 4-8 weken.

Wilt u nieuw meubilair bestellen maar kunt u niet (maximaal) 4-8 weken wachten? Dat is voor ons geen probleem, wij kunnen u tot de bestelling geleverd wordt tijdelijk meubilair leveren. Zo kunt u comfortabel blijven werken tot uw kantoormeubelen worden geleverd en gemonteerd.

U wordt altijd telefonisch of per e-mail op de hoogte gesteld van de leverdatum en indien mogelijk levertijd.

 

Minimale bestelhoeveelheid en Klein-Order-Toeslag

Wij kennen geen 'minimale bestelhoeveelheid'. Helaas moeten wij orders onder de EUR 100,- belasten met een z.g. 'klein-order-toeslag' van EURO 14,50 . In deze kosten zitten uiteraard ook de bezorgkosten en de afhandelingskosten. Op dit moment hebben wij een actie dat we geen klein-order toeslag rekenen.
 

 

Levering en transport

Al onze leveringen geschieden vanuit Amsterdam (centraal magazijn) middels onze eigen mensen en onze eigen transportdienst door geheel Nederland. Door deze formule is ons service- en leveringstraject dan ook zeer kort. Bovendien hanteren wij geen franco-ordergrens: al uw bestellingen worden gratis geleverd.

Indien er is gekozen voor aflevering van de producten op de werkplek, worden er inhuiskosten in rekening gebracht. Indien er niet voor deze optie wordt gekozen, worden de producten tot de voordeur geleverd. De inhuiskosten variëren per product.

Wilt u uw bestelling afhalen? Dat kan bij 1 van onze 3 showrooms in Nederland.

Wij leveren ook in België en Duitsland. Met uitzondering van de Waddeneilanden en het buitenland worden alle leveringen binnen Nederland gratis geleverd. Reden hiervoor is dat de kosten voor levering naar voornoemde gebieden sterk kunnen variëren. Wij vragen u even contact met ons op te nemen via 020 – 480 10 20 of via [email protected] zodat wij de exacte transportkosten naar de Waddeneilanden en buitenland voor u kunnen berekenen.

 

 

Kortom, kiezen voor Desko betekent:

Kantoormeubelen met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. 
Gratis levering. 
Snelle leveringen, door grote voorraad.
Lange garanties

Alles in eigen beheer.

 

 

Tot ziens bij Desko Kantoorinrichters !