Call centers
Nieuwe call centers vindt u bij Desko! Het gebruik van zowel telefoon als computer is iets wat bij een callcenter erg belangrijk is. Een call center werkplek moet daarom voorzien zijn van afgeschermde werkplekken zodat de medewerker zich op zijn eigen telefoongesprek en beeldscherm kan focussen. Daarnaast dient er genoeg werkruimte op het bureaublad te zijn.
BENT U OP ZOEK NAAR EEN TWEEDEHANDS CALLCENTER? KLIKT U DAN HIER
Desko levert hele diverse aantallen voor zowel tweedehands meubilair als nieuw meubilair; van een enkele bureautafel tot een veelvoud aan werkplekken of callcenters. Door ons magazijn met grote voorraden kunnen wij snel schakelen en binnen 24 uur bij u leveren. Kijk in de webshop voor ons huidige aanbod of komt u langs in onze showroom. Als u een vraag heeft of een persoonlijk advies wenst, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via 020 - 480 10 20, door een mail te sturen naar info@desko.nl of via de chat rechts onderaan op onze website!